Rust zacht lieve Pegan!!

De honden hemel heeft er een mooie ster bij gekregen.Gisteren hebben we helaas afscheid moeten nemen van Pegan.De natuur heb je niet in de hand .Zo klein en teer was je kleine meid. Alles hebben we voor jouw gedaan wat in onze macht lag. Liefde betekend ook loslaten...